Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Καλωσόρισμα!!!!

Καλησπέρα σε όλους και σε όλες....Σας καλωσορίζω στο νέο μου εγχείρημα στην δημιουργία ενός δεύτερου blog που θα ασχολείστε καθαρά με θέματα διατροφής και fitnness.... 

Σε αυτό το blog θα μάθουμε τα πάντα για τα τρόφιμα, την διατροφή , τις δίαιτες , τις νέες τάσεις πάνω στην διατροφή και στην γυμναστική θα ανταλλάσσουμε απόψεις και συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής  με υγιεινό τρόπο  θα συγκρίνουμε τρόφιμα και πολλά άλλα που θα τα δείτε και θα τα διαβάσετε εν καιρό....

Όπως είδατε και από τον τίτλο πρόκειται για μια καινούργια ιδέα που είχα για να κάνω όλο τον κόσμο και μαζί και έμενα να αγαπήσει την σωστή διατροφή και να κάνει την γυμναστική τρόπο ζωής και όχι μια αγγαρεία που την κάνει λίγο πριν βγει στη παραλία.

Μέσα στο blog θα βρείτε θερμιδομετρητη, θα μάθετε πως να υπολογίζετε τον δείκτη μάζας σώματος και πόσες θερμίδες καίτε με την κάθε άσκηση που είναι από τα βασικότερα που θα πρέπει να γνωρίζετε για εσάς και το σώμα σας αργότερα βέβαια θα προστεθούν και άλλα.

Αυτά τα λίγα από εμένα προς το παρόν ελπίζω να αγαπήσετε και αυτό το blog μου όπως το προηγούμενο που από δω και πέρα θα ασχολείστε μόνο με θέματα ομορφιάς γιατί ενώ μου αρέσει να έχω ποικίλη ύλη δεν θέλω με τίποτα να σας μπερδεύω και να σας αποσυντονιζω....

Με αγάπη και εκτίμηση Μαρία Κ. 

2 σχόλια:

  1. πολύ έξυπνη ιδέα!!!! θα σε διαβάζω κάθε φορά!! φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και για τα καλά σου λόγια και για την στήριξη σου στο νέο μου αυτό εγχείρημα

      Διαγραφή